Flugtskydning

Skjern Flugtskydning.
Kontaktperson: Johnny B Larsen 2445 8710

Hundeudvalg

En af de vigtigste ting en jæger skal bruge til jagt jagthunden. Når et dyr bliver skudt skal jægeren bare sige det magiske ord "apport" og hunden henter vildtet. Hunden er dog ikke født med denne evne.

Det er jægerens pligt at lære hunden at gå på jagt. Skjern Jagtforenings hundeudvalg tilbyder hundetræning. Ved at træne din hun kan du gøre din hund til din vigtigste jagtkammerat. Du har mulighed for at træne din hund i følgende ting:

• Hvalpe- og unghundetræning
  • Træning i apportering
  • Træning i vand og slæb
  • Lydighedstræning
  • Marktræning
  • Schweisshundetræning

Jagtudvalg

Kom med på hagljagt
Vil du gerne med på fællesjagt? Som medlem af Skjern Jagtforening har du muligheden for at komme med når der arrangeres fællesjagt. Skjern Jagtforening arrangere jagt på vores skydebanen samt i Skjern Birk Plantage.

Kontakt foreningen for yderligere information om dette.

Jagtudvalg.
Jagtudvalget består af 1 person
Personens opgave er at planlægge jagter på flugtskydningsbanen samt Skjern Birk Plantage.

Jagtudvalg.
Lars Kristensen Tlf. 4221 7968